…Учитель
повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що
пробудилися в ній. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним,
працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, високо компетентним і
творчим.
А.
Дістервег
Навіщо потрібна технологія вебквест у методичній
роботі?
Перед
сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації
методичної роботи з педагогами. Навчання має розвивати самостійне критичне і
творче мислення. З цією метою багато педагогів уже давно впроваджують
проєктну технологію, використовуючи ресурси мережі Інтернет. Але велика
кількість інформації в мережі ускладнює процес роботи над проєктом. Одне з
можливих рішень цієї проблеми - це технологія вебквест.
Вперше модель вебквест була представлена викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем у 1995 р. Сьогодні ця технологія використовується як найбільш вдалий спосіб використання інтернету на методичних заходах, уроках.
Що таке вебквест?
Вперше модель вебквест була представлена викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем у 1995 р. Сьогодні ця технологія використовується як найбільш вдалий спосіб використання інтернету на методичних заходах, уроках.
Що таке вебквест?
Вебквест - це
пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах. Шлях до мети
повинен бути розбитий на кілька етапів, переходи по яких ґрунтуються на
сукупності зібраної інформації.
Вебквест - проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси інтернету.
Вебквест - проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси інтернету.
Вебквест - це
ситуація з чіткими ролями всіх учасників.
Методичний вебквест —
інноваційна форма роботи з педагогічними працівниками, що дає змогу створити
інформаційний простір, де кожен педагог може самостійно набувати знань і
навичок, сприяє підвищенню його фахової майстерності.
Методичний вебквест - це
дидактична структура, у рамках якої методист - тьютор формує пошукову
діяльність тих, хто навчається, задає їм параметри цієї діяльності і визначає
її час. Він перестає бути «джерелом знань», а створює необхідні умови для їх
пошуку. Ця діяльність перетворює педагогів із пасивних об’єктів навчальної
діяльності в її активних суб’єктів, підвищує не лише мотивацію до процесу
«добування» знань, а й відповідальність за результати цієї діяльності та їх
презентацію.
Квест поєднує в собі ідеї
проєктного методу та ігрових технологій. Це інтерактивний процес, під час якого
педагоги самостійно добувають необхідні знання.
Ознайомитись із технологією вебквестів можна за посиланням
Ознайомитись із технологією вебквестів можна за посиланням
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.